Konsten att vara förberedd på det oförutsedda

KONSTEN ATT VARA FÖRBEREDD PÅ DET OFÖRUTSEDDA Ta del av den dagsfärska analysen "E-Business Infrastructures" direkt av analytikern Ian Bramley! Analytikern Ian Bramley, Managing Director på Software Strategies har på uppdrag av EMC, Unisys, Microsoft, Cisco Systems och Intel gjort en analys över företagens gemensamma IT-infrastruktursamarbete och lösningar. Företagen kommer under våren att presentera sina gemensamma E- Businesslösningar på en road show i 27 städer runt om i hela Europa. Dessa världsledande företag har samlat sina unika resurser för att andra företag på bästa sätt ska kunna utnyttja utmaningarna som E-Business erbjuder. Lösningen bygger på programvara från Microsoft, lagringssystem från EMC, servrar från Unisys, nätteknologi från Cisco Systems och processorer från Intel. Redan idag erbjuder Unisys, EMC och Microsoft, tillsammans med Ian Bramley, dig att ta del av den dagsfärska rapporten av projektet. Rapporten lyfter fram företagens möjligheter att sätta standarder för E-Business Infrastruktur. Samtidigt som många mindre spelare går under med dot.com-döden klarar sig branschens ledande företag relativt bra. DATUM: Måndagen den 19 mars TID: 09.00 - 10.00 PLATS: Grand Hôtel, Oskarsrummet. Ingång via Royal entrén, Blasieholmen PROGRAM & DELTAGARE 08.30-09.00 Frukost serveras 09.00-09.30 E-business Infrastructures - Research report Ian Bramley, Managing Director Software Strategies 09.30-09.45 Kommentarer från respektive företag om vad detta innebär för Sverige Per Hedlund, VD EMC Sverige Gunnar Hesse, VD Unisys Sverige Christer Elgström, Storkundsansvarig Microsoft Sverige 09.45-10.00 Frågestund, därefter möjlighet till enskilda intervjuer med talarna ANMÄLAN: För att kunna beräkna förtäring, anmäl dig gärna till Caroline Edelstam, tel: 08-440 12 23, e-mail: caroline_edelstam@se.bm.com. Här kan du även boka in enskilda intervjuer med representanter från företagen. För mer information vänligen kontakta: Lena Wohlin, Marknadskommunikationschef Unisys Sverige, tel: 08-470 15 00, e-mail: lena.wohlin@se.unisys.com Suzan Ahlström, Marknadschef EMC Sverige, tel: 08-555 120 00, e-mail:ahlstrom_suzan@emc.com Patrik Eriksson, Partneransvarig Microsoft Sverige, tel: 08-752 56 00, e-mail: patrike@microsoft.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/16/20010316BIT00010/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/16/20010316BIT00010/bit0001.pdf