Eminova Partners AB: Bolagspresentationer på Aktieportföljen Live den 25 augusti

Report this content

Ett antal av Eminova Partners AB:s kunder kommer att presentera sig på Aktieportföljen Live den 25 augusti – Nordens största digitala investerarträff.

Kl. 11:55 – 12:25 presenterar Duearity.

Duearity utvecklar en unik behandlingsmetod mot tinnitus. Syftet med systemet och produkten är att avsevärt lindra symptom och underlätta vardagen för dem som lider eller besväras av tinnitus.

Kl. 17:45 – 18:15 presenterar Learning to Sleep.

Learning to Sleep är en digital sömnklinik. Bolaget hjälper människor till ett bättre liv genom en digital, platsoberoende KBT-behandling mot sömnlöshet som bygger på flerårig forskning. I en klinisk studie har behandlingen visat sig ha mycket goda resultat där hela 94% upplevde att de fått bättre sömn efter avslutad behandling.

Kl. 18:55 – 19:25 presenterar Intellego Technologies.

Intellego Technologies är världsledande inom fotokromatisk indikatorteknik, föredragen av forskare och tillverkare samt används i branschapplikationer över hela världen. Med dess patenterade fotokromiskt bläck som ändrar färg baserat på exponering för ultraviolett strålning eller specifika ämnen, producerar bolaget dosimetrar av högsta kvalitet i en mängd olika format och anpassade alternativ för att möta de ständigt utvecklande behoven hos tillverkare av ultravioletta enheter och slutanvändare.

Kl. 19:30 – 20:00 presenterar MedHelp.

MedHelp är ett SaaS-bolag som erbjuder en molnplattform för datadriven företagshälsa i kombination med kvalificerad sjukvårdsrådgivning som används av ca 500 företag och organisationer i Norden. Plattformen innehåller tjänster på prenumerationsbasis för effektiv, GDPR-säker och faktabaserad hantering av sjukfrånvaro. Tjänsten resulterar i ökad frisknärvaro, lägre produktionsbortfall och sänkta sjukfrånvarokostnader.

Kl. 20:05 – 20:35 presenterar ChargePanel (fd. Repayal).

ChargePanel (fd. Repayal) levererar smarta, säkra och molnbaserade lösningar för elbilsladdningsindustrin. Chargepanel är en mjukvaruplattform för Electric Vehicle (EV) laddningssystem som har hög skalbarhet och anpassningsbarhet. Plattformen erbjuder whitelabel-lösning, anslutning till globalt eRoamingnätverk (en lösning som kan jämföras med EU:s internetroaming där operatörer i olika länder öppnar upp sina nät för varandra) samt är oberoende av både elbolag och hårdvarutillverkare (tex. laddstolpar). Mjukvaran fungerar i alla typer av laddningsmiljö: hemmet, arbetsplatsen och publika miljöer.

Aktieportföljen Live är ett samarbete mellan Facebookgrupperna ”Aktier – Småbolagsjakten” och ”Aktieportføljen”. Tillsammans bildar de Nordens största digitala plattform och anslagstavla med över 150 000 medlemmar för dagligt utbyte av diskussioner och tips inom aktier och investeringar.

Se eventet på Facebook, YouTube eller hos Börskollen.

Aktieportföljen Live

Aktier – Småbolagsjakten

Aktieporteføljen

Finwire

Börskollen

För ytterligare information kontakta:

David Ahlroth, VD, Eminova Partners AB
E-post: david.ahlroth@eminova.se

Om Eminova Partners AB

Eminova Partners AB är en nordisk Corporate Finance boutique som är en av de ledande företagsfinansieringsrådgivarna för små och medelstora företag. Bolaget grundades 2018 av Johan Strömqvist, Mikael Boberg, Peter Sävehamn och David Ahlroth. Teamet består av rådgivare med lång erfarenhet av kapitalmarknadstransaktioner inom segmenten Equity Capital Markets (ECM), Mergers & Acquisitions (M&A) och Debt Capital Markets (DCM) i såväl Sverige som utomlands.

Taggar: