Emirates boardingkort - ett sommarpass laddat med förmåner

Boardingkortet från Emirates är mer än ett resedokument, det är även nyckeln till sommarens häftigaste erbjudanden i Dubai. Under fem månader, mellan den 1 maj och den 30 september, förvandlas Emirates boardingkort till ”My Emirates Summer Pass” – med hundratals erbjudanden för alla som reser till Dubai med Emirates.

Emirates resenärer behöver bara visa upp sitt boardingkort och en giltig legitimation för att få tillgång unika förmåner. Detta gäller i hundratals butiker, på nöjesställen och restauranger i hela Dubai. Dessutom får de som besöker Dubai nu i maj möjligheten att njuta av en Marina Sightseeing, med panoramautsikt över en av stadens mest ikoniska skylines, sedd från havet.

Den kostnadsfria biljetten till den en timme långa Marina Sightseeingen behöver inte förbokas för Emirates resenärer. Man visar bara upp sitt Emirates boardingkort och ID-handling i biljettluckan när man vill utnyttja sin biljett. Digitalt boardingkort fungerar lika bra som ett i papper.

Sommarpasset erbjuder även rabatter på mat och dryck hos många av hotellkedjornas restauranger, på bland andra Rove Hotels, Le Meridén och Accor. Emirates passagerare, tillsammans med vänner och familjemedlemmar kan också ta del av erbjudanden på utvalda butiker, gallerior, gym och andra upplevelser anpassade för större sällskap.

Mer information om alla erbjudanden finns på www.emirates.com/myemiratespass.

Fannie Friberg, Spotlight
E-mail: Fannie.friberg@spotlightcom.se

Historien om Emirates började 1985 när vi startade verksamheten med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flygplan, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskinerna i skyn.  Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer , vårt branschledande underhållningsystem ombord, mat med doft och smak av olika destinationer samt service i världsklass.