Emirates boardingkort blir ett vinterpass laddat med flera förmåner

Nu blir boardingkortet från Emirates mer än bara ett resedokument. Från och med november 2022 till den 31 mars 2023 förvandlas boardingkortet till My Emirates Winter Pass, som gör det möjligt för resenärerna att få ut mer av sin resa med exklusiva erbjudanden på över 500 platser i Förenade Arabemiraten.

Emirates resenärer som flyger till, eller via, Dubai kan nu enkelt visa upp sitt boardingkort och en giltig legitimation för att få fantastiska förmåner i hela Dubai och Förenade Arabemiraten. Det gäller på hundratals butiker, nöjesställen, restauranger och utvalda berömda sevärdheter och lyxiga spa-anläggningar, För att se alla erbjudanden, besök www.emirates.com/myemiratespass.

Emirates-passagerare kan dessutom få en kostnadsfri biljett* till Tour Dubais en timme långa Creek Sightseeing Cruise, med panoramautsikt över Dubais mest ikoniska skylines. Förhandsbokning krävs inte för den kostnadsfria biljetten. Emirates resenärer kan utnyttja erbjudandet genom att visa upp ett sitt boardingkort och ID-handling, vid biljettluckan den dag man vill utnyttja erbjudandet. Det går bra att visa upp boardingkort både i digital- och pappersform,

Utforska mer av Dubai med Emirates

• Emirates Holidays: Resenärer kan boka sin semester till Dubai genom Emirates Holidays. Emirates Holidays har flexibla bokningsalternativ och ett dedikerat serviceteam som ger personlig service dygnet runt.

• Skywards partner: Medlemmar i Emirates prisbelönta lojalitetsprogram Skywards, kan tjäna Miles på utgifter i butiker i Förenade Arabemiraten. Dessa kan lösas in mot bonusbiljetter, uppgraderingar och biljetter till konserter och sportevenemang. Läs mer om Emirates Skywards här: https://www.emirates.com/ae/english/skywards/.

Emirates har på ett säkert sätt återupptagit trafiken till mer än 130 destinationer på sex kontinenter, och har för närvarande flygningar per vecka från Stockholm till Dubai. För mer information, besök emirates.com. Biljetter kan köpas på emirates.com, via resebyråer eller genom resebyråer på nätet.

Fannie Friberg, Spotlight
Fannie.friberg@spotlightcom.se

Historien om Emirates började 1985 när vi startade verksamheten med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flygplan, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskinerna i skyn.  Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer, vårt branschledande underhållningssystem ombord, mat med doft och smak av olika destinationer samt service i världsklass.

* Tour Dubai’s Creek Sightseeing Cruise

Erbjudandet är giltigt från den 1 november 2022 till den 30 november 2022.

Fannie Friberg, Spotlight
E-mail: fannie.friberg@spotlightcom.se

Historien om Emirates började 1985 när vi startade verksamheten med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flygplan, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskinerna i skyn. Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer, vårt branschledande underhållningssystem ombord, mat med doft och smak av olika destinationer samt service i världsklass.