• Emirates/

Emirates Business Rewards firar små och medelstora företag med begränsat bonusprogram

Nya medlemmar kan komma snabbare upp till 10 000 Business Rewards-bonuspoäng. Flygbolaget stöttar små och medelstora företag i den globala återhämtningen och erbjuder företagen möjlighet att ansluta sig till tillväxtmöjligheter

Häromdagen inträffade FN:s dag för små och medelstora företag. För att lyfta den viktiga roll som företagen har i den ekonomiska återhämtningen vill Emirates ge dem större möjligheter till att flyga igen. Företag som registrerar ett konto i Emirates Business Rewards företags lojalitetsprogram från den 27 juni till den 27 juli 2021 får en bonus på 10 000 Business Rewards-poäng. Det motsvarar en Economy Class-returbiljett till var som helst i Europa.

https://www.emirates.com/english/special-offers/earn-business-rewards-points/. Emirates har för närvarande över 20 000 små och medelstora företag inskrivna i sitt Business Rewards-program. Programmet ger en mängd fördelar, inklusive förenklad registrering, och förenkling av att intjäna och lösa in poäng. Det ger även större flexibilitet att behålla och använda poäng samt uppgraderingsmöjligheter – även för sista-minuten bokningar.

I takt med att länder lättar på sina inresebegränsningar väljer fler att åka på affärsresor. Små och medelstora företag har nu börjat driva på behovet av flexibla och snabba reselösningar – i tider när nya möjligheter kan uppstå.

Sedan pandemin bröt ut har Emirates stöttat små och medelstora företag som drabbats. Medlemmar i Emirates Business Rewards har möjlighet att dra nytta av flygbolagets flexibla bokningspolicyer, som är bland de mest generösa i branschen. Det inkluderar den globala multiriskförsäkringen för dig som köpt resa den 1 december 2020 eller senare. Medlemmar i Business Rewards-programmet har också fått ytterligare försäkran med förlängningar av deras poänggiltighet om resplaner har behövt justeras.

För att registrera dig och få bonusar för Emirates Business Rewards bonuspoäng, besök: https://www.emirates.com/english/special-offers/earn-business-rewards-points/.

Mer information hittar ni här: https://www.emirates.com/media-centre/emirates-business-rewards-programme-celebrates-small-and-medium-sized-businesses-with-limited-time-incentive/

*Kunder måste bara betala en avgift och flygplatsavgifter och bonuspoäng för registrering kommer endast att gälla för nya konton som skapas mellan den 27 juni och den 27 juli 2021.

Berättelsen om Emirates började 1985 när vi startade verksamhet med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flottor, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskiner i himlen.

Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer över hela världen, branschledande flygunderhållning, regionalt inspirerad mat och service i världsklass.