Emirates lanserar ny kampanj – erbjuder rabatterade resor till Dubai

Flygbolaget Emirates erbjuder nu 25 procents rabatt till passagerare som bokar en resa till Dubai tillsammans med vänner och familj. Kampanjen gäller för bokningar som sker senast den 6 februari 2022 och som omfattar en bokning för minst två passagerare i Economy- eller Business Class. Det senaste utresedatumet är 30 april 2022. Ta del av rabatten via emirates.com/se eller via utvalda resebolag.

Dubai är en populär destination, särskilt under vintersäsongen. Här finns en mängd olika hotell, restauranger och shoppingmöjligheter att välja mellan – för alla åldrar. När internationella gränser nu försiktigt öppnats upp har Emirates återupptagit sin flygtrafik till över 120 destinationer, och erbjuder just nu sju passagerarflygningar i veckan mellan Stockholm och Dubai.

Upplev Dubai med Emirates

Genom att flyga med Emirates erbjuds ett flertal andra förmåner under vistelsen i Dubai. Bortsett från den värmande vintersolen, stränderna och den fantastiska maten, gäller följande erbjudanden:

• Kostnadsfria biljetter till Emirates Expo och My Emirates Pass: Resenärer som flyger med Emirates och besöker Dubai får graitsbiljetter till Expo 2020. Erbjudandet gäller fram till den 31 mars 2022. För mer information besök Emirates Expo kampanjsida. Resenärer får också tillgång till My Emirates Pass – Expo Edition. Genom att visa upp sitt boardingkort kan man ta del av exklusiva rabatter och förmåner på över 500 restauranger och attraktioner i Dubai.
  • A Mile a Minute i Dubai: Kunder till Emirates samlar också ”Skywards Miles” för varje minut de tillbringar i Dubai. Läs mer på Mile A Minute på emirates.com/se.

Att resa med Emirates

Passagerarnas hälsa och välmående är av högsta prioritet för Emirates. Därför har flygbolaget introducerat omfattande säkerhetsåtgärdermer generösa och flexibla bokningspolicys och en covid-19 reseförsäkring. Passagerare uppmanas alltid att läsa på om de senaste reseriktlinjerna och försäkra sig om att de möter destinationskraven.

Johan Forsberg, Spotlight PR
E-mail: johan.forsberg@spotlightpr.se

Berättelsen om Emirates började 1985 när vi startade verksamhet med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flottor, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskiner i himlen.

Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer över hela världen, branschledande flygunderhållning, regionalt inspirerad mat och service i världsklass.