Emirates lockar med erbjudanden för hösten

Emirates har extra förmånliga priser från Stockholm till en mängd populära destinationer. Erbjudandet gäller från och med den 21 augusti fram till den 3 september 2019 för resor till och med 12 december 2019. Dessutom får alla resenärer dubbla Skywards Miles hos Emirates Skywards om bokning och resa sker inom den angivna tidsperioden.

Emirates erbjudanden just nu:

Destination                       Economy Class från*       Business Class från*

Dubai                                  4 099 SEK                          19 949 SEK
Nairobi                                5 229 SEK                          21 999 SEK
Singapore                           5 279 SEK                          23 499 SEK
Sri Lanka                            6 529 SEK                         23 399 SEK
Maldiverna                          7 229 SEK                          30 099 SEK

Genom Emirates kan du upptäcka världen genom att resa i Economy Class, Business Class eller First Class. För den som vill förlänga sommarkänslan finns det resmål med sol och strandliv, som Sri Lanka och Maldiverna. För den shoppingsugna lockar kanske Dubai? Totalt har Emirates 158 destinationer i 86 länder.

När du reser med Emirates får du avnjuta service i toppklass och ett prisbelönt underhållningssystem där du har tillgång till över 4 500 olika kanaler med de senaste filmerna, tv-serierna och musiken. Det ingår även dryck samt mat inspirerat av regionen du åker från. I Economy Class får du resa med upp till 35 kg bagage, i Business Class upp till 40 kg och i First Class upp till 50 kg.

För att boka din nästa resa med Emirates besök www.emirates.se.

*Priserna gäller tur- och returresor. Särskilda villkor gäller.

Alice Käck, Spotlight PR. Telefon: 073-610 25 54, E-mail: alice.kack@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 158 destinationer i 86 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 270 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 110 av branschens modernaste Airbus A380.