Emirates lojalitetsprogram Skywards vinner prestigefylld utmärkelse

Emirates har tilldelats utmärkelsen ”Excellence in Management” för sitt lojalitetsprogram Skywards. Flygbolaget vann utmärkelsen för sitt strategiska tänk och teamledarskap. Det prestigefyllda priset delades ut på FlightGlobal och Global Flights Loyalty Awards 2018, som ägde rum i Bangkok förra veckan. Priset tilldelas de som har en förmåga att transformera sitt företag och skapa innovativ strategisk riktning för övriga marknaden.

Emirates har det senaste året med hjälp av data och insikter skapat mer personliga och riktade erbjudanden till sina medlemmar och på så sätt ökat deras engagemang.

Om Skywards:

Emirates Skywards har över 20 miljoner medlemmar från hela världen. Medlemmar får utöver förmåner även ta del av exklusiva erbjudanden från Emirates samarbetspartners inom hotell, transport och livsstil. Tack vare att Emirates Skywards har strategiska partners som FlyDubai, Easyjet och Qantas, har medlemmar tillgång till ett ännu större nätverk av olika destinationer i världen.

För mer information, vänligen se här.

Max Hansen, Spotlight PR. Telefon: 0720367004, E-mail: max.hansen@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 157 destinationer i 84 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 269 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 101 av branschens modernaste Airbus A380. Totalt har Emirates en order på 243 nya flygplan, till ett värde av mer än 95 miljarder US dollar.