Exklusiva flyg till förmånliga priser med Emirates

Idag presenterar flygbolaget Emirates nya kampanjpriser från Stockholm till Dubai och till en rad olika destinationer världen över som ingår i Emirates globala nätverk.

Priserna gäller för den som bokar sin resa under kampanjperioden 8 januari - 22 januari 2018 och gäller under perioden 15 januari - 15 juni 2018. Erbjudanden gäller både Business class och Economy class.

-       För de som vill ta sin drömsemester eller besöka sina nära och kära under 2018 är detta ett ypperligt tillfälle att nyttja denna rabattkampanj och boka tidigt. Nytt för i år är att vi under vintermånaderna utökat antalet flygningar mellan Stockholm och Dubai med ytterligare två dagliga avgångar tre dagar i veckan. Det gör att resenärer som åker med Emirates från Sverige till populära destinationer som bland annat Ho Chi Minh, Colombo, och Kapstaden får betydligt kortare mellanlandningar och snabbare anslutande flygningar, säger Björn Ekegren, Sverigechef på Emirates.

Väl ombord får den som flyger med Emirates ta del av det prisbelönta underhållningssystemet ice som innehåller upp till 3000 kanaler med de senaste filmerna, TV-program för barn och vuxna samt musik och spel.

Samtliga kabiner kommer också kunna ta del av ett stort utbud av fantastiska viner och ett kök som tillagar regionalt inspirerande rätter gjorda på färska ingredienser serverade av Emirates personal.

Destinationer Economy Class – priser från Arlanda (SEK)* Business Class – priser från Arlanda (SEK)*
Dubai (DXB) 3.999 21.399
Ho Chi Minh (SGN) 4.249 24.849
Bangkok (BKK) 4.549 19.149
Kapstaden (CPT) 5.299 22.749
Colombo (CMB) 5.699 23.199
Bali (DPS) 6.099 25.899
Sydney (SYD) 8.349 35.399
Auckland (AKL) 8.449 37.499

* Priserna gäller tur och retur från Stockholm och för ett begränsat antal platser. Boka senast 22 januari 2017 och res mellan 15 januari -15 juni 2018. Speciella regler och villkor gäller, läs mer på emirates.se. Priserna kan variera beroende på reseperiod. Specialpriserna i Business Class är bokningsbara 90 dagar eller mer före avresa. För mer information, kontakta din resebyrå, gå in på emirates.se eller ring på tel. 08-502 52 111.

Max Hansen, Spotlight PR. Telefon: 0720367004, E-mail: max.hansen@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 156 destinationer i 84 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 26
9 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 101 av branschens modernaste Airbus A380. Totalt har Emirates en order på 243 nya flygplan, till ett värde av mer än 95 miljarder US dollar.