Flyg med Emirates till Dubai och ta del av fina erbjudanden i jul

Emirates-resenärer som planerar vintersemestern i Dubai får nu njuta av en massa fina erbjudanden. Bland annat ett gratis 24-timmarpass på Dubais City Sightseeing Hop-On-Hop-Off-bussar, men även andra förmånliga erbjudanden på hundratals butiker, nöjesställen, restauranger och lyxiga spaanläggningar.

Om du planerar att semestra i Dubai i jul har du en rad förmånliga erbjudanden att ta del av – i alla fall om du är Emirates-kund. Flygbolaget erbjuder nu alla sina kunder flertalet förmånliga erbjudanden, bland annat en gratis City Sightseeing på Dubais alla Hop -On-Hop-Off-bussar*.

Sightseeingturen tar resenärerna med på en resa till stadens mest populära sevärdheter. Från den högsta byggnaden i världen, Burj Khalifa, till Dubai Miracle Garden - världens största naturliga blomsterträdgård med mer än 50 miljoner blommor och 250 miljoner växter.

Förutom en gratis sightseeing-tur får resenärer som reser med Emirates exklusiva erbjudanden på över 500 platser i Förenade Arabemiraten genom My Emirates Winter Pass. Det gäller på hundratals butiker, nöjesställen, restauranger och utvalda berömda sevärdheter och lyxiga spa-anläggningar, För att se alla erbjudanden, besök www.emirates.com/myemiratespass.

*Specialerbjudandet på Dubais City Sightseeing Hop-On-Hop-Off-bussar gäller för alla tur- och returbiljetter till Dubai som köps med koden SEEMORE fram till den 29 december 2022. Erbjudandet är tillgängligt för bokningar gjorda på emirates.com eller via deltagande resebyråer, för resor från den 15 december 2022 till den 31 mars 2023 i alla kabinklasser.

Fannie Friberg, Spotlight
E-mail: fannie.friberg@spotlightcom.se

Historien om Emirates började 1985 när vi startade verksamheten med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flygplan, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskinerna i skyn. Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer, vårt branschledande underhållningssystem ombord, mat med doft och smak av olika destinationer samt service i världsklass.