Flyg till Dubai med Emirates – få en biljett till teatershowen La Perle

Emirates har lanserat ett nytt erbjudande för resenärer som planerar en vistelse i Dubai under augusti och septembern 2021. För varje biljett som köps på emirates.com ingår en gratisbiljett till teaterföreställningen La Perle. Det gäller resor som bokas fram till 8 september och som har avfärd innan den 30 september.

För att få ta del av erbjudandet behöver resenärer boka sina flyg på emirates.com med kampanjkoden LAPERLE. Passagerare får en bronsbiljett till showen när de flyger i Economy Class och en silverbiljett när de flyger i First Class eller Business Class. Erbjudandet gäller även för dem som bokar sin resa via deltagande resebyråer.

La Perle är regisserad av den belgiske teaterregissören Franco Dragone och hyllar pärldykningens historia i Förenade Arabemiraten. Föreställningen äger rum i en specialbyggd teater, där besökare får uppleva spektakulära vattenfall och massiva regnoväder som översvämmar scenen och sedan rinner bort inom ett par sekunder. Den påkostade produktionen kombinerar trollbindande föreställningar med avancerad teknik för att skapa en oöverträffad upplevelse.

Sju avgångar i veckan med start 1 november
Emirates har startat om sin verksamhet och flyger nu till mer än 120 destinationer i sitt globala nätverk. För närvarande avgår fem passagerarflyg varje vecka från Stockholm till Dubai. Från och med den 1 november avgår ett flyg om dagen. En flygbiljett kostar från 4 299 kronor i Economy Class och från 23 999 kronor i Business Class.

Utforska Dubai med Emirates
Resenärer kan nu också ta del av exklusiva erbjudanden och rabatter på över 450 platser genom att visa upp sitt Emirates‑boardingkort. De kan äta på några av stadens främsta restauranger, ta del av familjeunderhållning i världsklass och slappna av på spaanläggningar till ett förmånligt pris. Erbjudandet gäller fram till den 30 september 2021.

Hälsa och säkerhet
Genom att sätta passagerarnas hälsa och välbefinnande först har Emirates infört en omfattande uppsättning säkerhetsåtgärder vid varje steg av kundresan. Flygbolaget har nyligen också infört kontaktlös teknik och utökat sina digitala verifieringsmöjligheter för att ge sina kunder ännu fler möjligheter att använda IATA Travel Pass i sommar.

Reseförsäkring
Emirates fortsätter att vara branschledande med innovativa produkter och tjänster som tillgodoser resenärernas behov under en föränderlig tid. Nyligen tog flygbolaget sina kundinitiativ ett steg längre med ännu fler generösa och flexibla bokningspolicys, en utökning av multiriskförsäkringen samt hjälpte kunder att behålla sina miles och nivåstatus.

Johan Forsberg, Spotlight PR
E-mail: johan.forsberg@spotlightpr.se

Berättelsen om Emirates började 1985 när vi startade verksamhet med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flottor, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskiner i himlen.

Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer över hela världen, branschledande flygunderhållning, regionalt inspirerad mat och service i världsklass.