Jennifer Aniston hittar en ny vän på Emirates

En av Hollywoods mest älskade skådisar Jennifer Aniston återvänder till Emirates superjumboplan A380, där hittar hon en ny vän i denna globala och digitala reklamkampanj för världens bästa flygbolag*. Reklamfilmen bygger vidare på framgången från Emirates första reklamfilm med Jennifer Aniston som lanserades förra året.

I den nya reklamfilmen, som släpps i dag, får vi se Jennifers härliga personlighet, tidlösa stil och humor när hon visar upp Emirates flaggskeppsplan A380. Filmen regisserades av branschveteranen och Oscar-nominerade Bryan Buckley som bland annat gjort flera kända reklamfilmer till Super Bowl.

Kampanjen kommer att visas i 18 olika marknader mellan 10 oktober och16 november. Nedan finns två teaser-videos samt den fullånga reklamfilmen.

Teaser 1

Teaser 2

Fullvideo

Fans kan fortsätta konversationen online under #JensBack

*2016 Skytrax World Airline Awards

Kevin Bell, Spotlight PR. Telefon: 0736526173, E-mail: kevin.bell@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 154 destinationer i 82 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 247 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 83 av branschens modernaste Airbus A380. Totalt har Emirates en order på 238 nya flygplan, till ett värde av mer än 114 miljarder US dollar.