Kärleken ligger i luften på Emirates flyg i februari

Romantiken ligger i luften när flygbolaget Emirates bjuder sina passagerare på läckra godsaker och utsökt roséchampagne under alla flygningar på alla hjärtans dag. Ackompanjerat med timvis av romantisk underhållning från underhållningssystemet Ice.

I februari självklart ligger kärleken i luften, när Emirates nu firar alla hjärtans dag hela månaden med timvis av feel-good filmer i underhållningssystemet Ice. Bland annat den nya romantiska komedin "Ticket to Paradise", med Julia Roberts och George Clooney i huvudrollerna, och "Meet Cute" med Kaley Cuoco och Pete Davidson.

Flyger du med Emirates på självaste alla hjärtans dag bjuds du på läckra brownies eller Red Velvet-muffins, prydda med rosa hjärtan. Dessutom lyser röd stämningsbelysning upp flygplanen. Flyger du Business Class eller First Class kan du också skåla för årets mest romantiska dag med Moët Rosé Impérial Champagne.

Från och med idag, 13 februari, till och med den 15 februari kommer Emirates lounger runt om i världen att världen att vrida upp romantiken, med chokladhjärtan, alla hjärtans dag-kladdkaka och chokladtäckta jordgubbar.

Spotlight PR
E-mail: emiratesprsweden@spotlightcom.se

Historien om Emirates började 1985 när vi startade verksamheten med bara två flygplan. Idag flyger vi världens största flygplan, Airbus A380 och Boeing 777, och erbjuder våra kunder bekvämligheter med de senaste och mest effektiva wide-body maskinerna i skyn. Vi inspirerar resenärer runt om i världen med vårt växande nätverk av destinationer, vårt branschledande underhållningssystem ombord, mat med doft och smak av olika destinationer samt service i världsklass.