Påbörja det nya årets besparingar med My Emirates Pass

Emirates återinför nu My Emirates Pass. Med My Emirates Pass förvandlas ditt Emirates boardingkort till ett exklusivt medlemspass där resenärer får ta del av rabatter och förmåner på över 500 platser i hela Förenade Arabemiraten.

Passagerare som reser med Emirates till och genom Dubai från 1 januari till 31 mars 2019 kan utnyttja My Emirates Pass på de butiker och olika fritidsaktiviteter som ingår genom att visa sitt boardingkort* samt giltig identifikation.

Specialerbjudandena inkluderar upp till 30 procents rabatt på spa-behandlingar, upp till 50 procents rabatt på utomhusaktiviteter som vattensporter och golf, upp till 50 procents rabatt på olika fine dining restauranger samt upp till 30 procents rabatt på populära shoppingbutiker. Samtliga erbjudanden som ingår i My Emirates Pass kan utforskas vidare via emirates.com/myemiratespass.*

*Lokala villkor gäller

Kevin Bell, Spotlight PR. Telefon: 0736526173, E-mail: kevin.bell@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2018 utnämndes Emirates till bästa interkontinentala flygbolag på Grand Travel Awards. Emirates flyger till 157 destinationer i 85 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 272 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 107 av branschens modernaste Airbus A380. Totalt har Emirates en order på 245 nya flygplan, till ett värde av mer än 100 miljarder US dollar.