Utforska Dubai i sommar med My Emirates Pass

Emirates populära My Emirates Pass är tillbaka för resenärer som besöker Dubai i sommar. De som flyger till eller via Dubai fram till den 31 augusti 2019 kan ta del av över 500 erbjudanden genom att visa sitt boardingkort och ID-kort.

My Emirates Pass ger Emirates resenärer exklusiva erbjudanden med upp till 50 procent rabatt i Dubai och resten av UAE. Programmet har ett brett utbud för att du ska kunna utforska olika delar av Dubai: ät på världens bästa restauranger, njut av familjetid på nöjesparker, ta det lugnt på spa eller besök enastående kulturattraktioner. Läs mer här: https://www.emirates.com/media-centre/experience-dubai-in-a-different-light-this-summer-with-my-emirates-pass

Alice Käck, Spotlight PR. Telefon: 073-610 25 54, E-mail: alice.kack@spotlightpr.se

Emirates, ett av de snabbast växande flygbolagen i världen, har fått mer än 500 internationella priser och utmärkelser för hög kvalitet. 2016 utnämndes Emirates till världens bästa flygbolag av SkyTrax. Emirates flyger till 158 destinationer i 86 länder över sex kontinenter. Emirates flyger med 273 wide body-maskiner av typ Airbus och Boeing, inklusive 109 av branschens modernaste Airbus A380.