Emotra och EDOR™ presenteras under Aktiedagen den 2 maj

Emotra presenteras under Aktiedagen i Stockholm den 2 maj kl. 13.00 – 13.30. Presentationen kan följas via livesändningar.

Under Aktiedagen på Operaterassen i Stockholm, ger Emotras VD en presentation om bolaget och dess metod, EDOR™, för evaluering av självmordsrisk. Han berättar även om hur den planerade marknadsintroduktionen förbereds och vilka strategier som tillämpas.

Under presentationen kommer Emotras VD bland annat berätta att tillräckligt många, 1 540 patienter, nu har testats med EDOR™ i den pågående europeiska kliniska multicenterstudien. Nästa steg är att en ”baseline-publikation” sammanställs och sen ska alla patienter följas under ett år. Den 10 mars 2017 har detta uppnåtts.

Emotras presentation kan följas via följande länk:

www.aktiespararna.se/livesandning