Emotra och EDOR presenteras under Stora Aktiedagen

Emotra presenteras under Stora Aktiedagen i Göteborg den 23 november kl. 08.20 – 09.00. Presentationen kan följas via livesändningar.

Under Stora Aktiedagen på Svenska Mässan i Göteborg, ger Emotras VD en presentation om Bolaget och dess metod, EDOR, för evaluering av självmordsrisk. Han berättar även om hur den planerade marknadsintroduktionen förbereds och vilka strategier som tillämpas.

Under presentationen kommer Emotras VD bland annat berätta att över 1100 patienter nu har testats med EDOR i den pågående europeiska kliniska multicenterstudien.

Emotras presentation kan följas via följande länk:

www.aktiespararna.se/livesandning

Skrolla ner till Tablå Sal E3!

För ytterligare information om bolaget, vänligen kontakta:

Taggar: