Roadshow med anledning av nyemission i Emotra AB (publ)

Teckningstid: 23 september – 7 oktober 2015

I samband med Emotras företrädesemission, i vilken även allmänheten ges möjlighet att teckna aktier, kommer bolaget att delta på informationsträffar för att informera om Emotras verksamhet och framtidsplaner. De informationsträffar bolaget genomför är gratis att närvara vid och det kommer att bjudas på lättare förtäring. För anmälan till eller ytterligare information om informationsträffarna, vänligen kontakta Sedermera Fondkommission på telefon 0431-47 17 00 eller e-post anmalan@sedermera.se.

• Köpenhamn – 22 september 2015 (Investordagen). Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn.
  • Göteborg – 23 september 2015 kl.18.00. Radisson Blu Hotel, Södra Hamngatan 59-65.
  • Falköping – 24 september 2015 kl.13.00. Pingstkyrkan, Odengatan 46.

För frågor med anledning av nyemissionen, vänligen kontakta:

Sedermera Fondkommission

E-post: info@sedermera.se

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Emotra AB (publ), Göteborgsvägen 74, 433 63 Sävedalen

Tel: +46 708 25 45 47, www.emotra.se