Sista dag för handel med BTA

Emotra AB genomförde nyligen en företrädesemission som avslutades den 7 oktober 2015. Genom emissionen nyemitterades 4 326 300 aktier. Torsdagen den 29 oktober 2015 är sista dagen för handel med BTA (betald tecknad aktie) och stoppdag är den 2 november 2015.

Registrering, distribution av aktier samt aktiekapital
4 326 300 aktier har registrerats hos Bolagsverket och dessa beräknas vara distribuerade till respektive VP-konto/depå den 4 november 2015. Efter registrering hos Bolagsverket uppgår det totala antalet aktier i Emotra till 9 517 860 aktier och aktiekapitalet uppgår till 1 760 804,10 SEK.

För frågor med anledning av nyemissionen, vänligen kontakta:
Sedermera Fondkommission
E-post:
info@sedermera.se

Sedermera Fondkommission var finansiell rådgivare till Emotra i samband med nyemissionen.

För ytterligare information om bolaget, vänligen kontakta:
E-post:
claes@emotra.se