EG7 sänder live-presentation av kvartalsrapport med Q&A

EG7 vill meddela sina aktieägare och intressenter att en live presentation med Q&A kommer att sändas kl.09:00 den 25 november, 2021. Presentationen kommer att ledas av EG7:s tillförordnade VD Ji Ham.

Skälet till sändningen är att tillhandahålla alla aktieägare med en genomgång av rapporten för kvartal 3 2021 och att ge ett tillfälle att ställa frågor till bolaget.

Frågor kan skickas in i förväg eller under presentationen till: ir@enadglobal7.com.

För att ansluta till live-presentationen, vänligen använd följande länk på utsatt tid: https://tv.streamfabriken.com/eg7-q3-2021

EG7 är en koncern inom spelindustrin som utvecklar, marknadsför, förlägger och distribuerar PC-, konsol- och mobilspel till den globala spelmarknaden. Bolaget har 470+ spelutvecklare och utvecklar sina egna originella IP:n, samt är konsulter till andra företag världen över genom sina spelutvecklingsdivisioner Daybreak Games, Piranha Games, Toadman Studios, Big Blue Bubble och Antimatter Games. Dessutom har koncernens marknadsavdelning Petrol bidragit till att släppa 1 500+ titlar, varav många världsberömda varumärken såsom Call of Duty, Destiny, Dark Souls och Rage. Koncernens förläggar- och distributionsavdelningar Innova och Sold Out besitter expertis inom både fysisk och digital förläggning. Koncernen har sitt huvudkontor i Stockholm med cirka 845 anställda i 15 kontor världen över.