Video: Enersize Styrelseordförande presenterar Enersize inför planerad Notering (Engelska)

Enersize Styrelseordförande presenterar Enersize på Investerarträff i Stockholm inför planerad notering på First North Stockholm med Teckningstid 27 April - 11 Maj 2017 och planerad första dag för handel 15 Juni .

Presentationen av Enersize påbörjas vid 1:00:00 (1 timme)

E-post: christian.merheim@enersize.com

Med sina patenterade, molnbaserade och automatiserade tjänster kan Enersize åstadkomma 10-50% energibesparingar i industriella tryckluftssystem. Enersize Q+ för mätning och övervakning. Enersize Enterprise för central övervakning med Q+ över flera fabriker. Enersize LEAQS för läckagehantering. Kombinationen av företagets molntjänster sparar energi och koldioxidutsläpp och betalas tillbaka inom några månader. Företaget har mer än 4000 kunder globalt. 10% av branschens energiförbrukning går till tryckluft, vilket motsvarar cirka 2% av världens totala elförbrukning. Företaget har sitt huvudkontor i Helsingfors, har försäljningskontor i Göteborg och Shanghai och utvecklingskontor i Lund. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm First North Growth Market under ticker: ENERS. www.enersize.com