Eniro offentliggör årsredovisningen för 2017

Eniro offentliggör idag årsredovisningen för 2017. Årsredovisningen finns tillgänglig på bolagets hemsida, www.enirogroup.com. En svensk version bifogas detta pressmeddelande.

Fredrik Sandelin, CFO, tel 08-533 310 00, e-post: ir@eniro.com

Denna information är sådan information som Eniro AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen (2007:528) om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 27 mars 2018 kl. 14.00 CET.

Eniro är ett ledande sökföretag för personer och företag i Norden. Eniro Group har omkring 1 700 anställda. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm [ENRO], med f.n. ca 14 000 aktieägare och har sitt huvudkontor i Kista, Stockholm. Mer om Eniro på enirogroup.com, twitter.com/eniro samt facebook.com/eniro.