Eniro startar Sveriges största sajt för omdömen - Rejta.se

I dag lanserar Eniro en ny sajt för omdömen – Rejta.se. Redan från start är Rejta.se med fler än 200 000 omdömen på företag, produkter och tjänster en av Sveriges största konsumenttjänster. På Rejta.se kan besökare enkelt skriva och läsa omdömen om olika företag.

- Rejta.se ska vara Sveriges självklara kanal för konsumentmakt på nätet. Vi tar vara på hela det stora engagemang som våra användare visar både genom att lämna egna omdömen och att ta del av andras åsikter och erfarenheter av företag, produkter och tjänster, säger Mathias Hedlund, Vice President Online. Alla omdömen som tidigare har lämnats på Gula Sidorna på eniro.se flyttas nu över till Rejta.se. Därför är Rejta.se redan från start Sveriges största sajt för omdömen. De omdömen som lämnas på Rejta.se visas även i fortsättningen på eniro.se. På Rejta.se samlas de lokala omdömena i topplistor och du kan få tips på det trevligaste kaféet eller den bästa kemtvätten på varje ort oavsett var i Sverige du letar. - Konsumenter har alltid sökt råd av varandra och bytt erfarenheter inför sina inköpsbeslut. Därför är användargenererat innehåll en helt naturlig utveckling av Eniros tjänster. Vi vill ge konsumenterna de bästa förutsättningarna för sina val inför stora och små inköp, fortsätter Mathias Hedlund. www.rejta.se

Taggar: