Eniros halvårsrapport januari – juni 2017

Eniro publicerar halvårsrapporten för andra kvartalet 2017 januari – juni 2017. Rapporten finns att ladda ned på bolagets hemsida www.enirogroup.com.

En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas idag klockan 10:00 där VD och koncernchef Örjan Frid och CFO Fredrik Sandelin presenterar resultatet för andra kvartalet.

Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor via webbsändningen där även presentationsmaterialet går att följa. Webbsändningen, som även kan ses i efterhand, nås på adressen https://tv.streamfabriken.com/eniro-q2-2017

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av följande nummer:

SE: +46 (0) 8 5664 2694

UK: +44 (0) 20 3008 9807

Presentationsmaterialet kommer också att finnas tillgängligt innan konferensen börjar på Eniros webbplats www.enirogroup.com under Investor Relations. Via länk från bolagets webbplats kommer det också vara möjligt att nå webbsändningen, och när den är slut, den inspelade versionen av webbsändningen och telefonkonferensen

For more information, please contact:

Örjan Frid, President and CEO, Eniro, tel. +46-70 561 1615

Denna information är sådan information som Eniro AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 15 augusti 2017 kl 08.00 CET.

Eniro är ett ledande sökföretag för personer och företag i Norden. Eniro Group har omkring 1 700 anställda. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm [ENRO], med f.n. ca 14 000 aktieägare och har sitt huvudkontor i Kista, Stockholm. Mer om Eniro på enirogroup.comtwitter.com/enirofacebook.com/eniro.