"Gula Sidorna - På väg" passar perfekt i handskfacket

Nu kan du extrautrusta bilen med 2008 års version av "Gula Sidorna - På väg". Eniros pocketkatalog "Gula Sidorna - På väg" innehåller allt som behövs när man är på väg i bilen eller på språng på stan.

- Vi är glada över att för tredje året i rad kunna presentera "Gula Sidorna - På väg" i Stockholm, säger Katarina Lind, produktchef för Gula Sidorna katalog.
Eniros pocketkatalog har blivit en mycket populär hjälpreda att lägga i handskfacket och uppskattad av både användare och annonsörer.

"Gula Sidorna - På väg" är fylld med information om företag som kategoriseras under 350 särskilt utvalda rubriker över till exempel affärer, shopping,
bensinstationer och bilverkstäder. Den innehåller även en restaurangguide och en köpcentrumguide samt samlade kartor med ett register över vägar. I
pocketkatalogen finns också hälso- och sjukvårdsinformation samt annan viktig samhällsinformation, som till exempel nödnummer och kontaktuppgifter till kommuner. Nyheter i årets katalog är en jourguide och en blankett för
skadeanmälan av fordon.

- "Gula Sidorna - På väg" hjälper dig att hitta exempelvis restauranger, affärer och bilverkstäder och med hjälp av kartorna kan du sedan hitta dit. Dessutom samlar den all information du kan behöva om du råkar ut för en olycka eller får problem med bilen vilket är en uppskattad hjälp, fortsätter Katarina Lind.

Pocketkatalogen distribueras i Stockholm i samarbete med Statoil under veckorna 12-16 och kommer även att delas ut på köpcentra. Den går även att beställa genom beställningstalongen som medföljer den stora katalogen eller på Internet www.eniro.se/pavag.

Bifogat finns en pressbild på "Gula Sidorna - På väg".

För mer information kontakta:
Katarina Lind, produktchef Gula Sidorna katalog, 070-663 37 08,
katarina.lind@eniro.com
Emma Grönlund, presschef, 08-55 33 1075, 076-105 48 00, emma.gronlund@eniro.com

Eniro är ett ledande sökföretag för personer och företag i Norden. Med kvalitetsäkrat innehåll och bästa användarupplevelse inspirerar Eniro till lokala upptäckter och bidrar till levande närområden. Eniros innehåll är tillgängligt genom internet- och mobiltjänster, tryckta kataloger samt nummerupplysnings- och sms-tjänster. I Sverige erbjuder Eniro tjänsterna Eniro.se, DinDel, Proff.se och 118 118 samt apparna Eniro, Eniro Navigation och Eniro på sjön. Varje vecka har Eniro Sveriges digitala tjänster 2,6 miljoner unika besökare som gör 4,9 miljoner sökningar. Eniro Group har omkring 1 900 anställda och verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. Bolaget är noterat på Nasdaq OMX Stockholm [ENRO] och har sitt huvudkontor i Stockholm. Mer om Eniro på enirogroup.com, twitter.com/eniro, facebook.com/eniro.

Taggar: