Magdalena Bonde tillträder den 18 juli 2019 som verkställande direktör och koncernchef i Eniro AB

Som offentliggjorts genom pressmeddelande den 22 maj 2019 har styrelsen i Eniro AB utsett Magdalena Bonde till ny verkställande direktör och koncernchef i Eniro AB. Tillträdesdagen har nu fastställts och Magdalena Bonde tillträder den 18 juli 2019.

För ytterligare information, kontakta:

Arne Myhrman, styrelsens ordförande, mobil: 073-383 64 67

Eniro är ett Digitalt marknadsförings- och Online sökföretag för personer och företag i Norden. Med kvalitetssäkrat innehåll och bästa användarupplevelse inspirerar Eniro till lokala upptäckter och bidrar till levande närområden. Eniros innehåll är tillgängligt genom internet- och mobiltjänster, samt nummerupplysnings- och sms-tjänster. Varje vecka har Eniro Groups digitala tjänster cirka 6 miljoner unika besökare. Eniro Group har omkring 1 100 anställda och verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm [ENRO] och har sitt huvudkontor i Stockholm. Mer om Eniro på enirogroup.com.

This press release is available in English at www.enirogroup.com/en/press-releases.