Enkla Hem blir stolta sponsorer av idrottsföreningen Borens IK i Motala

Report this content

Enkla Hem blir stolta sponsorer av idrottsföreningen Borens IK i Motala - En mer hållbar samhällsutveckling.

En av idrottsföreningarna som Enkla Hem sponsrar är Borens IK i Motala. Boren IK är en anrik förening som alltid prioriterat varit i framkant vad gäller rörelse och hälsa hos barn och ungdom .

"Att främja barn och ungas hälsa och utveckling är viktigt för Enkla Hem. Genom vårt engagemang i olika idrottsföreningar kan vi stötta och medverka till en mer hållbar samhällsutveckling. Vilket vi är väldigt stolta över.", säger Emanuel Vardi, VD för Enkla Hem.

Kontaktinformation:
Emanuel Vardi, VD
emanuel.vardi@enklahem.se
073-504 08 85

Enkla Hem är ett fastighetsbolag som projekterar, förvärvar, producerar och förvaltar bostäder och samhällsnyttiga fastigheter i växande kommuner. För Enkla Hem är det långsiktiga och hållbara fastighetsägandet viktigt. Enkla Hem planerar förvaltning, byggnationer och renoveringar till minsta detalj för att kunna erbjuda energieffektiva, välplanerade och yteffektiva bostäder. Ett bättre hem som bidrar till en genuin hemkänsla länge.

Enkla Hem är ett onoterat bolag med huvudkontor i Linköping och även kontor i Stockholm. Läs mer på www.enklahem.se.

Taggar:

Snabbfakta