Enkla Hem i samarbete med Lindblad Arkitektur för bostadsprojektet i Varamon - Motala

Report this content

Enkla Hem tecknar avtal med arkitektbyrån Lindblad Arkitektur för bostadsprojektet Varamoviken i Motala där det planeras att bygga 35 nya bostadsrätter med unik närhet och utsikt över Vättern.

Enkla Hem har tecknat avtal med arkitektbyrån Lindblad Arkitektur för bostadsprojektet Varamoviken i Motala. Här planeras det 35 fantastiska bostadsrätter med unik närhet och utsikt över Vättern. Uppdraget omfattar i huvudsak projektutveckling i tidigt skede med fokus på att skapa attraktiva bostäder som förenklar människans vardag i ett unikt läge.

"Vi ser verkligen fram emot att tillsammans med Lindblad Arkitektur få utveckla detta unika bostadsprojekt invid magiska Varamoviken i Motala" säger Emanuel Vardi, VD för Enkla Hem.

"Lindblad Arkitektur tackar för förtroendet och möjligheten att skapa bostäder på denna unika plats. Ett drömuppdrag!" säger Jessica Lindblad, på Lindblad Arkitektur.

Kontaktinformation:
Emanuel Vardi, VD
emanuel.vardi@enklahem.se
073-504 08 85

Enkla Hem är ett fastighetsbolag som projekterar, förvärvar, producerar och förvaltar bostäder och samhällsnyttiga fastigheter i växande kommuner. För Enkla Hem är det långsiktiga och hållbara fastighetsägandet viktigt. Enkla Hem planerar förvaltning, byggnationer och renoveringar till minsta detalj för att kunna erbjuda energieffektiva, välplanerade och yteffektiva bostäder. Ett bättre hem som bidrar till en genuin hemkänsla länge.

Enkla Hem är ett onoterat bolag med huvudkontor i Linköping. Läs mer på www.enklahem.se.

Taggar:

Snabbfakta

Enkla Hem tecknar avtal med arkitektbyrån Lindblad Arkitektur för bostadsprojektet Varamonviken i Motala där det planeras att bygga 35 nya bostadsrätter med unik sjöutsikt över Vättern.

Citat

Vi ser verkligen fram emot att tillsammans med Lindblad Arkitektur få utveckla detta unika bostadsprojektet invid magiska Varamoviken i Motala.
Emanuel Vardi, VD för Enkla Hem
Jessica Lindblad, på Lindblad Arkitektur