• Enkla Hem/

Enkla Hem inleder ett samarbete med Våningen & Villan Fastighetsförmedling för vårt nya hyresrättsprojekt i Västervik.

V&V kommer hjälpa till med bland annat förmedla våra kommande fina hyreslägenheter med havsutsik i Västervik. Bostäderna uppförs på Horns Strand som ligger på stranden till Örserumsviken i Västervik.

"Vi är väldigt glada över att inleda ett samarbete med en av Sveriges modernaste fastighetsförmedlare inom hyresrätter. Våningen & Villan som är en del av Croisette arbetar systematiskt, innovativt och proaktivt med hyresförmedling jämfört med deras branschkollegor. De hanterar projekten som om de vore bostadsrätter och är professionella hela vägen från projekteringstadiet till inflytt. Om man är intresserad kan ni redan nu anmäla ditt intresse idag genom att kontakt Eddi Rockström, eddi.rockstrom@vaningen.se, 0766 40 32 95."

Enkla Hem inleder ett samarbete med Våningen & Villan Fastighetsförmedling för Enkla Hems nya hyresrättsprojekt i Västervik.

Citat

Emanuel Vardi, VD på Enkla Hem