Enkla Hem inleder samarbete med försäkringsförmedlaren Croisette Insurance Advisory

Enkla Hem inleder ett samarbete med försäkringsförmedlaren Croisette Insurance Advisory för Enkla Hems fastighetsförsäkringsupplägg.

Enkla Hem har inlett ett samarbete med Croisette Insurance Advisory där man kommer aktivt att arbeta med Enkla Hems försäkringsstruktur för fastighetsbestånden.

"Vi är väldigt glada över att inleda ett samarbete med en av Sveriges moderna och innovativa försäkringsförmedlare. Croisette arbetar proaktivt och tänker nytt och flexibelt samt ständigt utvecklar för att skapa de mest kostnadseffektiva och lönsamma lösningar för klienten. Med detta samarbete kommer vi att skapa mervärde för fastighetsbestånden och öka tryggheten både såväl internt och externa intressenter samt mot våra framtida hyresgäster."

Citat

Emanuel Vardi, VD på Enkla Hem