Missa inte säljstart Brf Varamoviken - Rekordstort intresse!

Nu startar äntligen försäljningen för det efterlängtade projektet Brf Varamoviken invid Vättern, Motala! Rekordstort intresse för premium bostäderna som ligger på 2–4 rok, 45-125 kvm.

Området inger en känsla av lugn och välbehag med närhet till Varamon, Grundskola, Förskola och Vårdcentral. Ett boende som har allt och lite till. Stora härliga balkonger, alternativt uteplats. Alla har tillgång till cykelparkering och bilparkering i garage. Väldigt goda förvaringsmöjligheter. Utöver din fantastiska lägenhet erbjuder huset flertalet mervärden för att ge dig en guldkant på vardagen.

Missa inte säljstarten - Anmäl ditt intresse på enklahem.se så får du all information om ditt framtida nya boende!

Enkla Hem är ett onoterat bolag med huvudkontor i Linköping. Läs mer på www.enklahem.se.