Lanserar PG Soft med exklusivitet i Lettland

Enlabs har ingått ett tolvmånaders exklusivitetsavtal som inkluderar 13 av PG Softs mobilfokuserade slotspel lanserade den lettiska marknaden.

Avtalet gör det möjligt för Enlabs att välja de 13 mest lämpliga spelen för marknaden och hindrar PG Soft från att erbjuda innehåll till andra lettiska licensierade operatörer under en period om ett år.

Chris Davis, Head of Gaming på Enlabs säger: ”Jag har varit ett fan av PG Soft-innehåll sedan jag introducerades till dem 2018, så jag är väldigt glad över att de har valt oss som deras partner på den lettiska marknaden. Vi har redan sett mycket goda resultat från deras spel i Estland och är övertygade om att spelen kommer att bli väl mottagna av våra kunder även i Lettland.”

Adam Jonsson, CFO

adam.jonsson@enlabs.com / +46 73 8200058

ENLABS står för Entertainment Laboratories. Vi är ett bolag som skapar underhållning genom nytänkande inom gaming. Bolagsgruppen har kontor i Tallinn, Riga, Vilnius, Malta, Marbella, Minsk och Stockholm. De operativa dotterbolagen innehar nationella licenser och tillstånd för sina verksamheter och koncernen sysselsätter omkring 200 anställda. Enlabs AB (NLAB) är listat på Nasdaq First North Growth Market med Redeye AB som Certified Adviser: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.