Redbet etablerar partnerskap med BANDGO Ltd.

Redbet Ltd etablerar partnerskap med BANDGO Ltd för lansering av spelportalen Betngo.com. BANDGO’s starka fokus på kvalitet är en av anledningarna till de högkvalitativa spellösningar som erbjuds på siten.

Pokertjänsten som BANDGO tecknat är knuten till pokernätverket Ipoker Network, kasino och bingo levereras av Playn’GO. BetnGo kommer också att erbjuda spellösningen Fantasy Sports, där spelare kan bilda virtuella lag och spela mot andra lag baserat på statistik genererad av individuella spelare eller professionella fotbollslag.
Detta partnerskap är ytterligare ett positivt resultat av vår affärsmodell som en betydelsefull leverantör av speltjänster. BetnGo.com erbjuder nya lösningar för spelunderhållning och interaktion och kommer framförallt att verka på den paneuropeiska marknaden, säger Jonas Sundvall VD Redbet Holding

Genom att ha en bred produktportfölj med starkt fokus på kvalitet och kundsupport kommer vi inom kort att visa positiva resultat säger Nicolas Fleiderman CEO BANDGO Ltd

Betngo.com ägs av det Maltabaserade företaget BANDGO Ltd, som är ett white label internet marketing företag. Bakom det nyligen grundade BANDGO Ltd står ett antal personer med över 30 års erfarenhet från ledande befattningar hos stora europeiska speloperatörer.