Redbet först med att lansera flera pokernätverk.

Redbet kan som första spelbolag erbjuda flera pokernätverk under samma spelarkonto. Redan denna fredag kommer Redbets kunder sida vid sida kunna spela på två nätverk via sitt konto.

Redbet etablerar en unik strategi genom att erbjuda kunderna valmöjligheten att själva välja pokerrum från ett och samma huvudkonto. Detta är en stor fördel för pokerspelare som vanligtvis har konto hos flera operatörer. Kunderna kommer att slippa föra över likvida medel mellan operatörerna och därmed minska sina transaktionskostnader samt vinna tid.

” Det känns fantastiskt spännande att kunna erbjuda våra spelare tillgång till flera pokernätverk, vi vill främja valfrihet istället för att försöka isolera spelarna i privata rum. Vi sätter våra kunder i centrum och ger dem tillgång till betydligt fler vinstchanser, fler turneringar och fler spelare utan att de för den skull behöver ha konton på flera olika spelbolag” säger Jonas Sundvall VD för Redbet Holding.

Satsningen på multipla nätverk är ett led i Redbets fortsatta expansion på pokermarknaden och Redbet etablerar härmed marknadens bästa erbjudande.

” Vi är övertygande om att möjligheten med dubbla nätverk kommer att bidra till en fortsatt hög kundtillväxt, ännu fler nöjda och lojala kunder samt ökad intjäning säger Jonas Sundvall.