Utser ny Ekonomichef

Enlabs har utsett Jelena Nisa till ny Ekonomichef (CFO, Chief Financial Officer).

Jelena arbetar inom Enlabs sedan 2016 som Redovisningschef (Group Head of Accounting).

”Att Jelena tar steget upp till rollen som CFO är ett naturligt steg i hennes utveckling, hon besitter hög finansiell och analytisk kompetens, och har ett exceptionellt sinne för detaljer. Jag välkomnar henne till vår ledningsgrupp och ser fram emot att tillsammans kunna utveckla Enlabs till högre nivåer” säger George Ustinov, VD- och koncernchef för Enlabs.

Jelena Nisa som är verksam från Enlabs kontor i Riga, Lettland, har 20 års yrkeserfarenhet från finansindustrin. Hon har en kandidatexamen i ekonomi och redovisning från University of Latvia, en masterexamen i historia och är i färd med att avsluta en executive master of Business Administration.

george.ustinov@enlabs.com / +371 29424175

ENLABS står för Entertainment Laboratories. Enlabs är ett bolag som skapar underhållning genom nytänkande inom iGaming. Bolagsgruppen har kontor i Tallinn, Riga, Vilnius, Malta, Marbella, Minsk och Stockholm. De operativa dotterbolagen innehar nationella licenser och tillstånd för sina verksamheter och koncernen sysselsätter omkring 300 anställda. Enlabs AB (NLAB) är listat på Nasdaq First North Growth Market med Redeye AB som Certified Adviser: Certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90.

Mer information finns tillgänglig via enlabs.com