Agenda för Episurf Medicals digitala kapitalmarknadsdag 2020

Episurf Medical AB (Nasdaq: EPIS B) bjuder in investerare, analytiker och media till bolagets digitala kapitalmarknadsdag, tisdagen den 15 september 2020 klockan 13:00 CEST – 16:00 CEST.

Syftet med kapitalmarknadsdagen är att att öka förståelsen för Episurf Medicals verksamhet, teknologi, kliniska resultat och framtida möjligheter.

Del 1, 13:00 CEST
Introduction, strategy and future opportunities, Pål Ryfors, CEO
Corporate, Veronica Wallin, CFO
Regulatory and IP, Katarina Flodström, COO

Del 2, ca 13:50 CEST
Cartilage surgery: History and treatment options, Prof. Pieter Emans, Maastrict UMC+, Maastricht University, Nederländerna
Episealer® Clinical activities, Fredrik Zetterberg, Marknadsdirektör
The Episealer® technology, technique and clinical results, Dr. med. Johannes Holz, Park-Klinik Manhagen, Orthocentrum, Hamburg, Tyskland
The EPIC-Knee Study, Katarina Flodström, COO

Del 3, ca 15:10 CEST
The Episealer® Talus and Osteotomy guide, Prof. Niek van Dijk, University of Amsterdam, Nederländerna, The FIFA Medical Centers of Excellence, Madrid, Spanien
Summary, Pål Ryfors, CEO
Q&A

Det digitala eventet nås via länken nedan, alternativt via www.episurf.com eller www.redeye.se. Ingen föranmälan krävs, men en registrering hos www.redeye.se (enkel och kostnadsfri) behövs för att komma åt eventet live. Det kommer finnas möjlighet att ställa frågor via ir@episurf.com eller via eventsidan hos Redeye. En inspelning från eventet kommer också att finnas tillgänglig i efterhand via Episurf Medicals hemsida.

Välkomna!

Episurf Medical, Styrelsen och Företagsledningen