Episurf Medical bjuder in till kapitalmarknadsdag den 16 november 2022

EPISURF MEDICAL AB bjuder in investerare, analytiker och media till kapitalmarknadsdag i Stockholm onsdagen den 16 november 2022 kl 13.00-16.00.

Presentationer kommer att hållas av medlemmar i Episurf Medicals ledningsgrupp och kunder, med fokus på företagets globala kommersiella möjligheter och strategi för de kommande åren. Talare kommer att vara VD Pål Ryfors, COO Katarina Flodström, President, Episurf Medical Inc. Patrick Jamnik, och Head of Sales OUS Stephen Caswell. De kommer att få sällskap av docent Tim Spalding som är involverad i studier med Episealer®-teknologin, och Priv.-Doz. Dr. med. Clemens Kösters.

Datum: 16 november 2022
Tid: 13:00 till 16:00
Plats: Redeye, Mäster Samuelsgatan 42, Stockholm

Det kommer att finnas några fysiska platser tillgängliga. För fysiska platser, registrera dig på: https://www.lyyti.fi/reg/Capital_Markets_Day_Episurf_0954