Eplay genomför split 3:1

Report this content

Eplay genomför split 3:1 Vid extra bolagsstämma den 13 december 1999 beslutades om en aktiesplit innebärande att varje nuvarande aktie delas upp i tre aktier. Tidplanen för spliten är nu bekräftad och innebär att första dag för handel med Eplays aktier till det nya nominella beloppet är den 31 januari, 2000. Avstämningsdag blir den 2 februari och det nya antalet aktier registreras på aktieägares VP-konto den 3 februari. Eplays erbjuder lösningar för virtuella spel och kasinon med WAP och Web som plattform. Eplay-aktien är noterad hos Net Capital. Kursinformation finns i SIX-systemet på sida 475 eller på www.netcapital.se. För ytterligare information kontakta: Joachim Kamph Verkställande direktör Eplay AB (publ.) Mobiltelefon: 0708-42 86 00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/25/20000125BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/25/20000125BIT00580/bit0002.pdf