Ericssons årsredovisning 2018 publicerad

• Årsredovisning 2018 tillgänglig för nedladdning
  • Tryckt utgåva av årsredovisningen tillgänglig för beställning

Ericssons årsredovisning för 2018 finns nu tillgänglig på Ericssons webbsajt. För mer detaljerad information, besök Investor Relations: https://www.ericsson.com/investors/financial-reports

För att ladda ned årsredovisningen för 2018: https://www.ericsson.com/assets/local/investors/documents/2018/ericsson-annual-report-2018-se.pdf

Den tryckta utgåvan av årsredovisningen kan beställas via formuläret här: www.ericsson.com/thecompany/investors/financial-reports/order-annual-reports

INFORMATION TILL REDAKTIONEN:

FÖLJ OSS:

Prenumerera på Ericssons pressmeddelanden här.

www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

YTTERLIGARE INFORMATION:

Peter Nyquist, chef Investerarrelationer
E-post: peter.nyquist@ericsson.com

Investerare

Åsa Konnbjer, Investerarrelationer
E-post: asa.konnbjer@ericsson.com

Stefan Jelvin, Investerarrelationer
E-post: stefan.jelvin@ericsson.com

Rikard Tunedal, Investerarrelationer
E-post: rikard.tunedal@ericsson.com

E-post: media.relations@ericsson.com

Om Ericsson
Ericsson möjliggör för leverantörer av mobilkommunikation att tillvarata det fullständiga värdet av uppkoppling. Företagets erbjudande sträcker sig över områdena Networks, Digital Services, Managed Services och Emerging Business och är utvecklat för att stödja våra kunder att digitalisera sin verksamhet, öka effektiviteten och att hitta nya intäktskällor. Ericssons investeringar i innovation har möjliggjort för miljarder människor världen över att ta del av nyttan med telefoni och mobilt bredband. Ericssons aktier är noterade på börserna Nasdaq Stockholm och Nasdaq New York. www.ericsson.com

Denna information är sådan information som Telefonaktiebolaget LM Ericsson är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 1 mars 2019 kl. 08:30 CET.

Taggar: