Erik Olsson har blivit "Årets Mercurius"

Erik Olsson har blivit utsedd till ”Årets Mercurius” som är en tävling för framgångsrika och målinriktade säljinsatser. Utmärkelsen delas ut för tredje året av Dagens Industri och Mercuri International.

Vinnaren av utmärkelsen ska ha bedrivit ett uthålligt, målinriktat säljarbete och ha utvecklat sin organisation på ett avgörande sätt för företagets framgång. Det har Erik Olsson gjort genom sitt företag Erik Olsson Fastighetsförmedling. - Jag är stolt och väldigt glad över att jag fick bli ”Årets Mercurius”, säger Erik Olsson och tillägger att han är i fint sällskap. De tidigare vinnarna är duktiga och framgångsrika affärsmän båda två. - Särskilt roligt är det att andra uppmärksammar och belönar det arbete jag själv är så hängiven, fortsätter Erik. Utmärkelsen ”Årets Mercurius” delades ut igår kväll då Erik Olsson tog emot priset under festliga former på Berns Salonger av Gunilla Herlitz, Chefredaktör, ansvarig utgivare och VD på Dagens Industri.