Energy Save lanserar ny webbsida

Nu lanserar Energy Save sin nya webbsida. En funktionell webbplats med modernare anslag och visuellt uttryck. En ny plattform helt i linje med företagets värderingar och varumärke, med syfte att göra det enkelt för besökaren att enkelt hitta information och navigera. För att underlätta kundresan, oavsett om det gäller företags- eller konsumentbesökare, guidar webbsidan besökaren snabbt till rätt produktkategorier, tjänster och information.

Energy Saves nya webbsida skall fungera som ett nav i kommunikationen med våra kunder, samarbetspartners och investerare. För kundernas del sker det genom vår kund- och projektportal där främst våra företagskunder kan logga in och ta del av ett större utbud än vad som normalt är publikt. Det handlar om olika verktyg för dimensionering, marknadsmaterial och teknisk dokumentation, men även vissa grafiska hjälpmedel så som mallar för Powerpoint och Word. Allt för att underlätta försäljningen och servicen av Energy Saves produkter.

– Vi är övertygade om att arbetet som har lagts ner kommer att göra skillnad för våra kunder. Vi vill att webbsidan skall vara inspirerande och enkel för besökarna att navigera på, säger Niklas Hansson, Projekt- och Affärsutvecklingschef på Energy Save Systems, som varit ansvarig för framtagningen av den nya webbsidan. Kundportalen kommer också ge oss möjligheter till utökad support till kunder och därigenom öka kundnyttan.

– För de allra flesta företag är webbsidan den viktigaste kanalen, det är där många besökare får sitt första intryck. Energy Save är inget undantag, därför är den nya webbsidan ett mycket viktigt steg för att göra det enklare för marknaden att ha kontakt med Energy Save, dess tjänster, service och produkter, säger Pär Thorbjörnsson, VD på Partho.

För arbetet med en ny webbsida har Energy Save haft ett nära samarbete med Partho D&C och Grafi Technology, för visuell identitet, IT-strategi, kommunikation, form och design.

Besök gärna den nya webbsidan: www.energysave.se

För mer information:

Energy Save, Projekt- & affärsutvecklingschef: Niklas Hansson, nh@energysave.se 0724‑51 43 43

Energy Save, Sälj- och marknadsföringssupport, Elin Segerberg, es@energysave.se, 0706-46 36 56

Partho D&C AB, VD: Pär Thorbjörnsson, par@partho.se, 0767–61 61 71

Grafi Technology, VD: Mikael Tedesjö, mikael@grafi.se, 031-13 07 80