Energy Save presenterar bolaget på Småbolagsdagarna

Energy Save medverkar på Aktiespararnas evenemang Småbolagsdagarna som pågår just nu. På onsdag den 15 juni kl 11:30-12:00 presenterar CEO Fredrik Sävenstrand och CFO Helena Wachtmeister bolaget.

Bolaget inbjuder dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att ställa dina frågor till presentatören, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

INFORMATION
När: Onsdag 15 juni kl 11:30-12:00
Livesändning: www.aktiespararna.se/tv/live

Fredrik Sävenstrand, VD, ES Energy Save Holding AB (publ)

E-post: fs@energysave.se

ES Energy Save Holding AB (publ) är ett innovativt svenskt energiteknikbolag som genom kostnadseffektiva och smarta luft/vatten-värmepumpssystem bidrar till den hållbara energiomställningen i Europa. Bolaget har levererat värmepumpar till Europamarknaden sedan 2009, och är sedan 2020 noterat på Spotlight Stock Market.

Energy Save deltar på Småbolagsdagarna och håller sin bolagspresentation den 15 juni kl 11:30-12:00.