Klart med restauratör i Stiga Sports Arena Eskilstuna

Eskilstuna Kommunfastigheter AB har idag slutit kontrakt med Västra Porten om restaurangverksamhet i Stiga Sports Arena Eskilstuna.

- Det känns som att vi har hittat helt rätt aktör, säger lokalstrateg John Källström på Kommunfastighet. Helena och Ulrika är tillsammans en seriös aktör som går in med hjärta och själ i det de gör. Munktellstaden är under fortsatt utveckling och att dessa ambitiösa aktörer kan bidra till att utveckla stadsdelen känns jättebra.

- Det här ska bli jättespännande, säger Helena Pagoldh och Ulrica Sjöberg. Det blir ett bra komplement till vår andra restaurang ute i Sundbyholm. De båda områdena har ju väldigt olika karaktär och vi kan säkert hitta synergieffekter av att ha olika typer av verksamheter. Extra kul blir att få samverka med föreningslivet och andra verksamma i Munktellstaden.

I Munktellstaden är nu den nya arenan klar som ska kunna innehålla både idrottsverksamhet, föreningsverksamhet, mässor, konserter o.dyl.

För frågor, kontakta;
John Källström, lokalstrateg Eskilstuna Kommunfastigheter, 070-340 26 16