Inbjudan till presentation av Esmaeilzadeh Holdings delårsrapport jan-sep 2023

Esmaeilzadeh Holding AB (publ) (”EHAB”) offentliggör sin delårsrapport för perioden januari - september 2023 den 13 november 2023. Intressenter inbjuds härmed att delta vid en webbsändning och telefonkonferens klockan 16:00 samma dag.

Saeid Esmaeilzadeh, VD och grundade, presenterar EHAB:s delårsrapport för perioden januari - september 2023. Presentationen hålls på engelska och det kommer finnas möjlighet att ställa frågor efter presentationen.

Webbsändningen, med möjlighet att ställa frågor skriftligen, kan följas genom denna länk:

Esmaeilzadeh Holding AB - Investor Presentation - Q3 2023

Det finns även möjlighet att delta och ställa frågor genom telefonkonferens med följande telefonnummer och konferens-ID:

Konferens-ID: 136 518 876#
Lokala nummer (för deltagare utanför Sverige)

Delårsrapporten och presentationen kommer att publiceras på följande länk:

Financial Reports & Presentations

saeid@ehab.group

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 10 november 2023, kl. 08.00 CET.