Inbjudan till telefonkonferens för investerare

Inbjudan till telefonkonferens tisdagen den 12 maj 2015 kl.15:00 avseende delårsrapporten för Etraveli perioden januari – mars 2015.

Investerare inbjuds att delta i telefonkonferens tisdagen den 12 maj 2015 kl.15:00. För att delta i telefonkonferensen vänligen ring 5 minuter före start:

Telefonnummer: +46 8 505 564 80

Pinkod: 30943590

VD Mathias Hedlund och Ekonomichef Johan Waxberg kommer kort att presentera rapporten och därefter svara på frågor.

För ytterligare information, vänligen besök www.etraveli.com eller kontakta:

Claes Tellman, Kommunikationschef, telefonnummer: +46 (0) 703 99 62 81
e-mail: claes.tellman@etraveli.com

Etraveli (publ) är Nordens ledande e-handelsbolag inom resor online med ett brett erbjudande inom flyg, boende och andra reserelaterade tjänster. Företaget är verksamt i 25 länder med varumärken såsom Supersaver/Supersavertravel, Gotogate, Travelstart samt metasöktjänsten Flygresor.se i Sverige.

Etraveli är en av de fem största flygcentrerade online-aktörerna i Europa och förmedlade under 2014 flygresor och andra reserelaterade tjänster för ca 8,5 MDR SEK, med en nettoomsättning om ca 640 MSEK. Bolaget har sitt huvudkontor i Uppsala och ägs av private equity-fonden Segulah IV, L. P samt ledande befattningshavare.