Eurocard bäst igen när kunderna får välja

Report this content

Eurocard tar för andra året i rad hem två kategorier i det prestigefulla Business Travel Award. Eurocard vinner första pris i Bästa Betalkort och Bästa Leverantör av Reseadministrativa Betaltjänster.

Resegeometri genomför årligen en oberoende undersökning bland beslutsfattare och affärsresenärer av de nordiska reseleverantörerna. Omkring 3000 beslutsfattare och affärsresenärer på svenska företag och organisationer har fått rösta fram sina favorittjänster. Eurocard är det enda företaget för betalningslösningar bland vinnarna och motiveringarna lyder; Bästa Betalkort som ger mest värde för pengarna och Bästa Leverantör av Reseadministrativa Betaltjänster med jämn nivå i alla kundnöjdhetsparametrar!

- Fantastiskt roligt att vi återigen får bästa betyg av våra kunder. Våra kunder tycker att våra betalkort ger mest värde för pengarna. Mest glädjande är det att vi fått en jämn hög kundnöjdhet inom reseadministrativa betaltjänster. Det är ett bevis på att vår satsning inom framtidssäkra betalningslösningar är på rätt väg, säger Cathrin Uebel, försäljningschef företag, Eurocard.

SBTA och Resegeometri delar ut det årliga priset Business Travel Award – Customer Choice 2015. Priset delas ut i tio olika kategorier till de leverantörer som kunder och resenärer har gett högst betyg i undersökningen Business Brands 2015.

- Det här är två viktiga priser för det som vi vill vara bäst inom – nämligen som partner till våra kunder gällande alla viktiga betalningstjänster i samband med affärsresor, säger Cathrin Uebel. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla de bästa betalningslösningarna på marknaden.

För ytterligare information kontakta:
Cathrin Uebel, försäljningschef företag Eurocard, +46 70 562 16 73
Kerstin Ottosson, kommunikationsansvarig Eurocard, +46 70 660 52 00

Eurocard leder utvecklingen av betalningslösningar i Norden. Eurocard hjälper företag och privatpersoner att skapa kontroll och spara kostnader genom smarta och framtidssäkra betalningslösningar. Läs mer på www.eurocard.se

Resegeometri har analyserat Nordisk rese- och mötesindustri sedan 2004 med enda syftet att skapa en oberoende och objektiv kunskap om branschen och dess utveckling. Läs mer på www.resegeometri.se

Det oberoende nätverket SBTA samlar köpare och leverantörer inom mötes- och resebranschen för dialog och kunskapsutbyte. SBTA skapar mervärde för medlemmarna genom bland annat utbildningar och medlemsaktiviteter – såväl regionalt som nationellt och internationellt. Läs mer på www.sbta.se