En av Sveriges bästa webbyråer utvecklar nya Internettjänster åt Eurovip Group

Report this content

Igår avgjordes Sveriges främsta reklamtävling – ”Sveriges bästa webbyrå” som arrangeras av tidningen Resumé. På andra plats kom Transmit Receive AB som har ett nära samarbete med Eurovip Group AB (publ). Det prestigefyllda priset har stor verklighetsförankring genom att resultatet baseras på kundernas omdöme. Eftersom Eurovip Group är ett teknikintensivt bolag där flera av verksamhetens mest affärskritiska transaktioner görs över Internet, känns det tryggt att kunna meddela att man valt en av marknadens erkänt bästa leverantörer för sina kommande webbproduktioner.

– Under året kommer vi att lansera ett flertal interaktiva webbtjänster som förlänger och förädlar vårt huvuderbjudande kring kundlojalitetslösningar. Dessutom kommer vi att använda Internet som en viktig marknadsföringskanal. Samarbetet med Transmit Receive borgar för snabba och lönsamma resultat inom dessa verksamhetsområden, säger Jan Sjödin, VD Eurovip Group AB.

– Att få arbeta med Eurovip Group känns som en stor utmaning och vi håller som bäst på att slut-testa en av de mest spektakulära webbtjänster vi hittills utvecklat. Naturligtvis är det viktigt för oss att välja kunder som arbetar strategiskt med Internet som affärs- och kommunikationskanal. Det gör att vi ständigt ställs inför allt större utmaningar och blir allt bättre, säger David J. Elfström, VD Transmit Receive AB.