Eurovip Telecom tar order på 3 Mkr

Report this content

Eurovip Group AB (publ) har, inom verksamhetsområdet Telecom, tecknat order på 3 MSEK. Ordervärdet fördelas på 2 MSEK i Thailand med TOT, Telecom of Thailand och är en underhållsorder avseende fastnätstjänster samt en order på 1 MSEK i Nigeria på ytterligare tilläggstjänster på det avtal som tidigare tecknats med MTC/CELTEL.

Eurovip Telecom tar order på 3 Mkr

För ytterligare information, kontakta:
Ray Pettersson, styrelseordförande, Eurovip Group AB. Mobil: 0708-87 60 03.
Jan Sjödin, Vd, Eurovip Group AB. Tel: 044-590 51 50. Mobil: 0708-97 00 50. E-post: jan.sjodin@eurovipgroup.se

Om Eurovip Group AB
Eurovip Group utvecklar tekniska lösningar för korttransaktionshantering och kommunikationsplattformar. I koncernen ingår dotterbolagen Eurovip AB, Eurovip Mobile Services AB och Card Value Scandinavia AB. Eurovip är en ledande leverantör av system för marknadskommunikation. Genom kundlojalitetsprogrammet Daylight kan butiker kommunicera individuella kampanjer och anpassade erbjudanden till sina medlemmar med till exempel e-post, DR och SMS. Eurovip Mobile Services erbjuder olika former av marknadsföringstjänster för företag, t.ex. genomförande av marknadsundersökningar via mobiltelefon, och en plattform (kupong.se) för hantering av digitala värdekuponger. Card Value sköter medlemsdatabaser åt företag och organisationer. Eurovip Group bedriver också telecomverksamhet genom sina dotterbolag i Europa och Asien. Dessa utvecklar och marknadsför bl.a. systemlösningar för mobilt användande. Läs mer om Eurovip Group på: www.eurovipgroup.se
Denna information skickades av Cision http://newsroom.cision.com