Jyllands-Posten lanserar idag den 8 juni ADONauction med slåtilnu.dk.

Report this content

Malmö, 8 juni 2015 - Mobile Loyalty, som utvecklar och säljer online och mobila annonslösningar, (AktieTorget "MOBI") ("Bolaget") meddelar idag att man lanserat den nya versionen av ADONauction med slåtilnu.dk i samarbete med Jyllands-Posten i Danmark.

”Lanseringen av ADONauction med Jyllands-Posten är den tredje auktionen som lanseras med den integrerade lösningen ADONnews och ADONauction i Norden. Som tidigare meddelats har vi under maj månad lanserat Bjud.fi med tidningarna Vasabladet och Österbottens Tidning samt ettbrabud.se med Kristianstadsbladet, Trelleborgs Allehanda och Ystad Allehanda. Jyllands-Postens auktion är den hitintills största auktionen baserat på antal objekt i auktionen och det totala varuvärdet” säger Christer Enqvist CEO Mobile Loyalty.

För ytterligare information kontakta:

Andreas Ericsson

COO Mobile Loyalty
andreas.ericsson@mobileloyalty.com

Mobile Loyalty levererar ett nätverk för annonsörer och intäkter till mediebolag och är verksamma inom det snabbast växande segmenten inom marknadsföring – online & mobilt. Vi erbjuder nästa generations sök och annonslösningar genom en bevisad, marknadsledande plattform anpassad för mediebolag, vilken är baserad på intäktsdelning. Genom vår plattform kan mediebolag på ett kostnadseffektivt sätt väsentligt öka de digitala annonsintäkterna, annonsörerna öka effekten av sin investering och båda dra nytta av möjligheterna som uppstår i skiftet i teknik och konsumentbeteende.

Mobile Loyalty handlas på AktieTorget, Stockholm (ticker: MOBI).

www.mobileloyalty.com

facebook.com/mobileloyalty