Eventum vinner Årets Byrå 2024

Den 22 februari offentliggjordes vinnarna av Årets Byrå 2024 på Sergel Hub i Stockholm. För 24:e året i rad genomfördes Regis årliga bransch- och kundsstudie som kartlägger hur nöjda kommunikationsköparna är med sina byråer. När kunderna fick säga sitt var det Eventum som stod som vinnare i kategorin Event & Brandexperience 5-25 miljoner kr.

Det är med stor stolthet vi tar emot utmärkelsen Årets Byrå 2024. Vi har haft ett par spännande år post pandemin och det har verkligen omdefinierat oss som byrå. Vi har växt otroligt snabbt på kort tid och det hade inte varit möjligt utan det fantastiska teamet vi är på Eventum, säger Marie Karlsson, vd på Eventum.

Eventum befinner sig på en tydlig tillväxtresa som bara på ett par år har tagit över eventbyrån Divisons uppdrag, slagit all-time-high i omsättning samt breddat sitt erbjudande genom att förvärva delar av Håkanson Uniteds PR- och koncept-team.

Utmärkelsen är ett bevis på att byrån är på rätt väg och att teamets engagemang lyser igenom till våra kunder. Det här är bara början! fortsätter Marie Karlsson.

Totalt har över 1700 kommunikationsköpare utvärderat sina byrårelationer och data har samlats in om 236 byråer.

______________________________________

Kontakt:

Marie Karlsson, vd Eventum

marie.karlsson@eventum.se

Eventum är en kommunikations- och eventbyrå som med lång erfarenhet, passion, hög kreativitet och smidighet producerar stora och små, publika och interna, fysiska och digitala event. Med samlad erfarenhet från eventbranschen, TV, konserter, sportevenemang och strategisk marknadskommunikation vågar vi påstå att vi vet hur man verkligen berör.